Min helg

Hej! Jag har varit dålig på att skriva igen :P Har haft min bror Jon här under helgen :)
Det har varit hockeykväll, träning, film och matlagning så har knappast funnits någon tid att skriva!
Idag har jag haft Jossan här, jag har varit på Zumba med Mathea och städat och chillat och vips så var den söndagen borta! Det går fort när man har roligt :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt eller två av 30 grader i februari. Sjukt bra!
Imorgon är det skola igen som gäller!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var ju gött att dom vann då också! Jag var inte hemma så jag hörde tyvärr inte skriken men det var nog inte tyst här hemma iallafall :)

2012-04-02 @ 22:49:23
URL: http://saintwithoutacause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0