påskpåskpåskåsk

Hej hej! Har ni haft en bra påsk? Det har jag haft :) Min bror Björn har varit här sen i torsdags. Det har varit jättemysigt! Måste ju säga att det blev ganska tyst sen han åkte hem igår ;) Vi har målat ägg, (såklart) spelat kort, skrattat, varit på gymmet, haft påskiddag och sånt där som man brukar göra! Medan vi haft mysigt påskfirande här hemma i Sverige så har den andra storebrodern varit i Manchester och där försökte dem råna honom. Men det gick ju inte såklart! (Tack och lov)
Hursomhelst så är syskon bäst och jag älskar er! ♥

Nu sitter jag här i soffan och känner mig fruktansvärt bitter när jag tittar ut på snön som yr omkring. Det är den 9 April för tusan! Men nu kom Malin med en apelsin till mig :) Den piggar förhoppningsvis upp, och lite kaffe på det såklart! Hörs sen hej!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: det är sant! av alla andra utom mamma och pappa får jag pengar varje år men din present blir ju faktiskt spännande att öppna :D

2012-04-10 @ 19:09:47
URL: http://saintwithoutacause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0