<3

Hej!
Sitter och tänker på mina småsyskon Matilda och Jakop (som inte längre är så små) och känner att jag saknar dem jättemycket! Önskar att vi sågs mycket oftare! I och med att jag alltid bott med mamma så har jag inte varit med när dom växt upp lika mycket som jag så gärna velat. Finns så mycket som jag har missat. Som viktiga hockeymatcher, scenuppträdanden, tappade tänder, bråk, uppskrapade knän, utflykter och äventyr, filmkvällar i soffan med popcorn, och att bara vara en jobbig storasyster helt enkelt! Men det ändrar inte på hur mycket dom betyder för mig! Mina syskon är det finaste jag har och jag älskar dem runt hela jorden och tillbaka! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hockeymatcherna och scenuppträdandena är inte över, det här är bara början. Snart blir det NHL, Stanley cup och Grammyawards. Då är du mycket välkommen! :D



Älskar dig också syster <3 Önskar att vi träffades oftare!

2012-02-07 @ 19:59:30
URL: http://saintwithoutacause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0