ZzzZzz

Hej! Känner att ögonlocken håller på att säcka ihop totalt. Jag förstår inte varför jag ALLTID är så trött. Blir trött av att vara trött och blir trött av tanken på att vara trött. Så tröttsamt. Har ändå varit ute på promenad OCH käkat apelsiner. Tycker att C-vitaminer och frisk luft borde gjort susen.

Imorgon mina vänner ska jag och Jenny skämma bort oss och för en gång skull luncha på rosell. Ska bli dundersmarrigt:) Så nu ska jag nog faktiskt ta och lägga mig och läsa min bok så jag somnar innan halv 1 som jag gjort de 2 senaste dagarna. (Nu tänker ni att om jag inte somnar förrän 1 på natten är det inte konstigt att jag är trött, MEN det beror inte på det för jag är trött jämt!)

Just det! Jag höll på att glömma! Jag har idag beställt en alldelses underbar vit Iphone 4S. Något säger mig att jag aldrig kommer släppa taget om denna skönhet. Jag längtar tills jag får den :)

Så här glada var vi för min Iphones skull! 
Halva Lucy Liu och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0