2012-03-27

Hej! Först vill jag säga stort grattis till min låtsasmamma Jenny som fyller 35 år idag! Hon får spendera sin födelsedag i London så jag gissar att hon får en fin dag :)

Sitter på utvecklinscentrum och försöker plugga. Ska endast skriva ca 200-300 ord men jag bara stirrar och kan inte komma på ett ord att skriva. Förutom min förlorade motivation till psykologin så är allt bra. Det är fint väder, varmt och soligt, jag är frisk, jag har med mig matlåda och jag kommer få tillbaka en fin summa pengar på skatten! En bra dag helt enkelt.

Nej, om jag ska hinna äta min matlåda innan letionen som börjar kl 1 måste jag hitta motivationen till mitt psykologiarbete NU!

Ha en fin dag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0